MENU
Головна » Статті » Cтатті » Державні закупівлі

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 21.20.2

№ 063136

ВДЗ № 18 (864) 03.03.2014


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів

1. Замовник:

1.1. Найменування: Житомирський обласний центр крові Житомирської облради

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01991501

1.3. Місцезнаходження: вул.Кибальчича,16, м.Житомир, 10009

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35415001020066 в ГУДКСУ у Житомирській області

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Прізвище, ім’я, по батькові: Шабликіна Валентина Йосипівна

Посада: Заступник головного лікаря з економічних питань, голова комітету з конкурсних торгів

Телефон: (0412) 39-58-57

Тел./факс: (0412) 39-58-57

Е-mail:

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Департамент охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації, 02012846

2. Фінансування закупівлі:

2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів

2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі: 

2.3. Очікувана ціна одиниці товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.bloodcentre.ucoz.ua

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: код 21.20.2 - препарати фармацевтичні, інші (Препарати фармацевтичні, інші – 3 лоти): лот 1 - Діагностичні моноклональні реагенти для визначення груп крові людини за системами AB0, Rh-, Kell та імунних антитіл – 11 найменувань; лот 2 - Витратний матеріал для гелевої технології - 8 найменувань; лот 3 - Перев’язувальний матеріал - 3 найменування

5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 2014 р.

6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16, Каб. заступника головного лікаря з економічних питань

7.1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

7.2. Умови надання:

8. Подання пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Місце: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16, Каб. заступника головного лікаря з економічних питань

8.2. Cтрок: 19.03.2014р. 13.00

9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

9.1. Місце: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16, Каб. заступника головного лікаря з економічних питань

9.2. Дата та час: 19.03.2014р. 14.00

10. Намір укласти рамкову угоду:

11. Додаткова інформація:

12. Iнформація для оператору прийому:

13. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

 

Голова комітету з конкурсних торгів, заступник головного лікаря з економічних питань Шабликіна В.Й.

_________________________

(підпис, М. П.)

Документація

Категорія: Державні закупівлі | Додав: Oleben (03.03.2014)
Переглядів: 249 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: