Головна » Статті » Cтатті » Державні закупівлі |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Замовник: 1.1. Найменування: Житомирський обласний центр крові Житомирської облради 1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01991501 1.3. Місцезнаходження: вул.Кибальчича,16, м.Житомир, 10009 1.4. Реєстраційний рахунок замовника: р/р 35410007002629 в ГУДКСУ у Житомирській області; МФО 811039; ЄДРПОУ 01991501 1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail). Прізвище, ім’я, по батькові: Шабликіна Валентина Йосипівна Посада: Телефон: (0412) 39-58-57 Тел./факс: (0412) 39-58-57 Е-mail: 1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління охорони здоров’я Житомирської облдержадміністрації, 02012846 2. Фінансування закупівлі: 2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів 2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі: 395820 (триста дев’яносто п’ять тисяч вісімсот двадцять) грн. 2.3. Очікувана ціна одиниці товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу. 3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua 4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.bloodcentre.ucoz.ua 5. Інформація про предмет закупівлі: 5.1. Найменування предмета закупівлі: код 32.50.1 - інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні (32.50.1 - Інструменти і прилади медичні, хірургічні та стоматологічні - 3 лоти. ): лот 1 - Контейнери одноразового застосування для заготівлі крові, отримання та зберігання її компонентів та клітин крові (3800 шт.) - 3 найменування; лот 2 - Комплект для автоматичного плазмаферезу на апараті PSC-2 «Haemonetics» або еквівалент (200 ком.) - 4 найменування; лот 3 - Пробірки (22300 шт.), наконечники (120уп.), адаптери (900 шт.), піпетки (17500 шт.), системи для переливання та взяття крові (1800 шт.), комплект для забору капілярної крові (16500 шт.) - 8 найменувань 5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою Замовника 5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: червень-грудень 2013 р. 6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16. Каб. заступника головного лікаря з економічних питань 7.1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 7.2. Умови надання: 8. Подання пропозицій конкурсних торгів: 8.1. Місце: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16. Каб. заступника головного лікаря з економічних питань 8.2. Cтрок: 07.05.2013р. 10.30 9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів: 9.1. Місце: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16. Каб. заступника головного лікаря з економічних питань 9.2. Дата та час: 07.05.2013р. 11.00 10. Додаткова інформація: Рекомендована форма запиту на отримання документації конкурсних торгів розміщено на сайті www.bloodcentre.ucoz.ua 11. Iнформація для оператору прийому: 12. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення: Голова комітету з конкурсних торгів, Шабликіна Валентина Йосипівна _________________________ (підпис, М. П.) Документація
Форма запиту
| ||||
Переглядів: 1028 | |
Всього коментарів: 0 | |