Головна » Статті » Cтатті » Державні закупівлі |
№ 063136 ВДЗ № 18 (864) 03.03.2014 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Замовник: 1.1. Найменування: Житомирський обласний центр крові Житомирської облради 1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01991501 1.3. Місцезнаходження: вул.Кибальчича,16, м.Житомир, 10009 1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35415001020066 в ГУДКСУ у Житомирській області 1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail). Прізвище, ім’я, по батькові: Шабликіна Валентина Йосипівна Посада: Заступник головного лікаря з економічних питань, голова комітету з конкурсних торгів Телефон: (0412) 39-58-57 Тел./факс: (0412) 39-58-57 Е-mail: 1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Департамент охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації, 02012846 2. Фінансування закупівлі: 2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів 2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі: 2.3. Очікувана ціна одиниці товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу. 3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua 4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.bloodcentre.ucoz.ua 5. Інформація про предмет закупівлі: 5.1. Найменування предмета закупівлі: код 21.20.2 - препарати фармацевтичні, інші (Препарати фармацевтичні, інші – 3 лоти): лот 1 - Діагностичні моноклональні реагенти для визначення груп крові людини за системами AB0, Rh-, Kell та імунних антитіл – 11 найменувань; лот 2 - Витратний матеріал для гелевої технології - 8 найменувань; лот 3 - Перев’язувальний матеріал - 3 найменування 5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16 5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 2014 р. 6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16, Каб. заступника головного лікаря з економічних питань 7.1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 7.2. Умови надання: 8. Подання пропозицій конкурсних торгів: 8.1. Місце: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16, Каб. заступника головного лікаря з економічних питань 8.2. Cтрок: 19.03.2014р. 13.00 9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів: 9.1. Місце: м. Житомир, вул. Кибальчича, 16, Каб. заступника головного лікаря з економічних питань 9.2. Дата та час: 19.03.2014р. 14.00 10. Намір укласти рамкову угоду: 11. Додаткова інформація: 12. Iнформація для оператору прийому: 13. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Голова комітету з конкурсних торгів, заступник головного лікаря з економічних питань Шабликіна В.Й. _________________________ (підпис, М. П.) Документація | |
Переглядів: 746 | |
Всього коментарів: 0 | |